Poskrbite za vaš ogrevalni sistem še pred naslednjo kurilno sezono in prihranite energijo ter stroške
Letni servisni pregled in vzdrževanje vaših naprav v spomladanskem oziroma poletnem času, bo zmanjšalo možnosti okvar vaše ogrevalne naprave ter podaljšalo njeno življensko dobo. Pooblaščeni serviser bo temeljito preveril vse glavne komponente vašega ogrevalnega sistema – ogrevalno napravo (na primer plinsko peč ali pa toplotno črpalko), bojler, solarni sitem, vse v sistem vgrajene raztezne posode ter ventile. Preveril bo tudi vrednosti emisij ter ustrezno nastavil pravilno izgorevanje v plinskem grelniku...Takšen pregled omogoča hitro in zanesljivo predčasno odkrivanje potencialnih težav in dejansko preprečuje možnosti nadaljnjih okvar, saj bo serviser vse izrabljene ali okvarjene dele takoj zamenjal. V kolikor je to potrebno, vam bo serviser tudi očistil notranjost ogrevalne naprave - zgorevalno komoro, toplotni izmenjevalec, po potrebi vam bo zamenjal šobe, elektrode, filtre,... Stroški preventivnega servisnega pregleda se vam bodo povrnili takoj, saj čista in brezhibno nastavljena ogrevalna naprava prihrani tudi do 3% energije letno, prav tako pa dodatno poskrbite tudi za zmanjšanje izpustov okolju škodljivih snovi, ki so posledica nepravilnega izgorevanja.Priporočamo vam, da že ob prvem zagonu ogrevalnega sistema sklenete vzdrževalno pogodbo s pooblaščenim servisnim podjetjem! Le redno vzdrževanje in skrb za vašo ogrevalno napravo sta garancija za varno, optimalno in varčno delovanje celotnega ogrevalnega sistema.Pri servisnem pregledu plinske stenske peči se opravi pregled splošnih korozijskih pojavov na plinski peči oz. na njenih delih. Opravi se pregled tesnil in plinske armature, čiščenje toplotnega izmenjevalnika, čiščenje gorilnika in ventilatorja. Nato sledi pregled vžigalne naprave ter ionizacijskih elektrod. Vse dele, kateri so izrabljeni ali poškodovani se zamenja z novimi, originalnimi deli. Nazadnje se pregleda in očisti še lovilna posoda za kondenz ter sifon.Pred ponovnim zagonom plinske peči se opravi tlačni preizkus plinske napeljave od plinske pipe do peči. Po končanem pregledu, opravljeni zamenjavi iztrošenih delov in uspešno opravljenem pregledu tesnosti se opravi funkcijski test peči, opravijo se potrebne nastavitve peči ter z ustrezno merilno opremo opravijo meritve dimnih plinov.Tako kot za vse ostale tehnično zahtevne naprave, tudi za toplotno črpalko velja, da lahko zagotovimo njeno brezhibno delovanje le z rednim vzdrževanjem in rednimi servinimi pregledi. Redni letni servis podaljšuje življenjsko dobo toplotne črpalke in poskrbi, da je toplotna črpalka pripravljena na nemoteno delovanje skozi celo leto.Pri servisu toplotne črpalke nejprej opravimo vizualni pregled naprave ter preiskusimo njeno delovanje, to je zelo pomembno, saj so še posebej zunanje enote toplotnih črpalk izpostavljene različnim vremenskim vplivom ter prahu, kar lahko močno vpliva na njihovo delovanje in življensko dobo. Nato se opravi čiščenja izmenjevalca zunanje enote, sledi pregled in čiščenje zbiralca kondenza ter izpiranje odtoka kondenza. Sledi kontrola električnih komponent (elektromotorji, kompresor, ventilator, grelni kabli, prekrmilni ventili, obtočne črplake, mešalni ventili, dodatni elektro grelci, kontrola anode v bojlerju....) Izvede se kontrola tlaka vode v sistemu, čiščenje filtrov ter kontrola vseh mehanskih delov toplotne črpalke. Izvedejo se meritve oziroma kontrola tlaka hladilnega medija ter izvede preizkus tesnosti plinske ali vodne poveze med notranjo in zunanjo enoto.Tudi pri toplotni črpalki se najprej opravijo vse potrebne zamenjave izrabljenih ali okvarjenih sestavnih delov sistema z novimi originalnimi in šele nato sledi funkcijski test delovanja naprave. Po potrebi ponastavimo parametre delovanja ter podučimo uporabnika o spremebah v načinu uporabe in samem delovanju naprave.
Garancije
Kot pooblaščeni servisni center skrbimo za pravilno in korektno izvajanje vseh garancijskih popravil skladno z navodili in smernicami podjetja Robert Bosch d.o.o. Načeloma za vso ogrevalno tehniko podjetja Robert Bosch d.o.o. veljajo zakonsko predpisani garancijski roki. Kljub temu obstaja več različnih možnosti podaljšanja garancije, katere lahko pridobite brezplačno ali pa proti plačilu :
VRSTE GARANCIJ KATERE SO VAM NA VOLJO:
OSNOVNA
Električni bojlerji
Pretočni električni bojlerji
Bojlerji
Zalogovniki
Rezervni deli
12 mesecev
od datuma nakupa
OSNOVNA +
Plinske peči
Toplotne črpalke za ogrevanje
Toplotne črpalke za sanitarno vodo
Solarni sistemi
Plinski pretočni grelniki vode
2 leti
od datuma prvega zagona
PODALJŠANA
Plinske peči
Toplotne črpalke za ogrevanje
Toplotne črpalke za sanitarno vodo
Solarni sistemi
.
do 5 let
od datuma prvega zagona
×
Toplotna tehnika Bosch omogoča svojim kupcem ogrevalnih naprav znamke Bosch podaljšanje garancije za dodatno leto dni brezplačno. Vsi kupci plinskih kondenzacijskih peči, toplotnih črpalk, solarnih sistemov, in plinskih pretočnih grelnikov vode pridobijo pravico do dodatnega brezplačnega enoletnega podaljšanja, če zagon aparata in redni letni servis naprave opravi pooblaščeni servis toplotne tehnike Bosch. Prvi zagon aparata je za kupca brezplačen, redni letni servis pa je potrebno opraviti najpozneje mesec dni pred iztekom obdobja enega leta od datuma prvega zagona aparata. Stroške letnega servisa plača kupec po pogodbenem ceniku, podaljšanje garancije pa je brezplačno. Ob prvem zagonu aparata s strani pooblaščenega servisnega partnerja podjetja Robert Bosch d.o.o.se aparat vpiše v garancijsko bazo podjetja Bosch. S tem dnem prične teči garancija aparata. V garancijsko bazo se vpisujejo tudi vsi morebitni servisni posegi na aparatu, tako da je vsak tehnik lahko seznanjen z zgodovino popravil na samem aparatu.
Tu so navedene samo osnovne informacije, podrobne informacije so napisane na garancijskem listu, kateri je priložen posameznemu aparatu. Za vse dodatne informacije ali pojasnila nas lahko kontaktirate po telefonu ali elektronski pošti.
×
Toplotna tehnika Bosch omogoča kupcem sistemskih paketov znamke Bosch podaljšano garancijo do skupaj največ 5 let.Kupci paketa imajo pravico do letnega podaljšanja rednega garancijskega roka do skupaj največ 5 let od datuma zagona naprave, če zagon in letni servis naprave opravi pooblaščeni servis toplotne tehnike Bosch. Letni servis je treba vsako leto opraviti najpozneje tri mesece pred iztekom obdobja enega leta od datuma sklenitve pogodbe o vzdrževanju. Vsak letni servis podaljša garancijo do pogodbenega datuma v naslednjem letu. Kupec lahko podaljšuje posamezno letno pogodbo do skrajnega roka najdlje 5 let od datuma zagona naprave, v kar je vključena tudi redna garancija, lahko pa odstopi od nadaljnjega podaljšanja pogodbe po katerem koli letu uporabe. Stroške letnega servisa plača kupec po pogodbenem ceniku, poravna pa tudi povprečnino za podaljšanje pogodbe. S podaljšano garancijo kupec ohrani pogoje običajne garancije za celo pogodbeno obdobje, kar pomeni brezplačno zamenjavo delov, razen potrošnega materiala.
Povzetek podaljšane garancije: • Uporabnik pridobi podaljšano garancijo, ko sklene pogodbo s pooblaščenim serviserjem toplotne tehnike Bosch. • Zagon aparata mora opraviti pooblaščeni serviser toplotne tehnike Bosch. • Vse redne letne servise podaljšane garancije mora opraviti pooblaščen serviser toplotne tehnike Bosch. • Pogodba je sklenjena za obdobje enega leta. • Pogodba se podaljšuje v naslednje leto, če je opravljen letni servis v obdobju treh mesecev pred iztekom pogodbe. • Podaljšana garancija krije stroške zamenjave nedelujočih rezervnih delov, razen potrošnega materiala (tesnila, vžigalne elektrode, filtri). • V obdobju podaljšane garancije veljajo jamstvene pravice in obveznosti običajnega jamstva (pogoji so navedeni v jamstveni knjižici). • Stroški uporabnika so: pogodbena povprečnina ob sklenitvi pogodbe in potošni materijal
Tu so navedene
samo osnovne informacije, podrobne informacije so napisane na garancijskem listu, kateri je priložen posameznemu aparatu. Za vse dodatne informacije ali pojasnila nas lahko kontaktirate po telefonu ali elektronski pošti.
x
Garancija za vse navedene skupine proizvodov se vam prizna 12 mesecev od datuma nakupa aparata.Vpis v garancijsko bazo podjetja Bosch ni potreben. Garancijo uveljavljate izključno s predložitvijo original računa. Ker so to večinoma enostavne naprave, tudi ni potreben zagon s strani pooblaščenega serviserja blagovne znamke Bosch oziroma Junkers.
Tu so navedene samo osnovne informacije, podrobne informacije so napisane na garancijskem listu, kateri je priložen posameznemu aparatu. Za vse dodatne informacije ali pojasnila nas lahko kontaktirate po telefonu ali elektronski pošti.
Za vse dodatne informacije vezane na možnost podaljšanja tovarniške garancije ali pa glede uveljavljanja garancije na vašem aparatu nas kontaktirajte po telefonu : 059 334 890